Információk a konferenciáról

Kedves Résztvevő Hallgatók!

Közeledünk a konferenciához, így az események is sűrűsödnek. Engedjenek meg néhány fontos információt.

Belépés a CooSpace-be

Mindenkinek kiküldtük a konferencia platformjának, a Coospace-nek az azonosítóját és jelszavát. Kérünk mindenkit, lépjen be, próbálja ki, hogy a későbbiekben ezzel már ne legyen gond. Egyelőre még nem látnak itt sok mindent, de hamarosan egyre több információ fog megjelenni. Tudjuk, hogy pár ember nem kapta meg az azonosítóját valamilyen okból, ezt a napokban orvosoljuk.

A tagozatok színterei

Ahogy a honlapon látják, elkészültek a végleges tagozati beosztások és az időbeosztás. A Coospace-en belül a saját tagozatába mindenkit automatikusan felteszünk, oda nem kell külön jelentkezni. A tagozatok színterei hamarosan megjelennek a CooSpace-n. Ha más tagozatok előadásait is meg szeretnék hallgatni, erre is lehetőségük van. Ez esetben a kiszemelt tagozat színterébe külön kell jelentkezniük.

Egyéb események színterei

Minden egyéb esemény (pl. megnyitó, eredményhirdetés, közösségi és kulturális programok) külön-külön színtéren fognak zajlani, amelyekre egyesével kell majd jelentkezni a rendszerben. Ezek a színterek is hamarosan megjelennek a CooSpace-n.

A tagozati ülés (szóbeli verseny)

A tagozatok munkáját egy tagozati titkár és egy hallgatói segítő koordinálja. A tagozati titkárok hamarosan keresik Önöket, az ügyben, hogy a jövő hét folyamán minden tagozatban csinálunk egy technikai próbát. Itt elpróbáljuk a rendszerbe való belépést, teszteljük, hogy az Önök kamerája, és mikrofonja megfelelően működik-e a CooSpace rendszerében, kipróbáljuk a képernyőmegosztást illetve megbeszéljük a technikai tudnivalókat. A lehetséges próba időpontokat hamarosan látni fogják a rendszerben. Kérem, hogy mindenki vegyen részt legalább egy ilyen próbaalkalmon! Lehetőleg azzal a setup-pal (számítógép, kamera, mikrofon, laptop) jelentkezzenek be a próbára, amivel majd a versenyre is fognak. (Ha a próbán működik, akkor jó az esélye, hogy a versenyen is fog.) Ha bármilyen gondjuk akad, készítsenek képernyőképet a hibaüzenetről és juttassák el hozzánk Emailen, vagy a CooSpace fórumán, hogy az informatikusok segíteni tudjanak

Kérjük, hogy a saját tagozati ülésének kezdete előtt 10 perccel mindenki jelentkezzen be hanggal és kamerával, és az egész ülés időtartama alatt legyen jelen a színtérben. Aki kezdés előtt 10 perccel nincs jelen, azt gőzerővel fogjuk keresni, minden fórumon (telefon, email, közösségi felület). Ha a tagozat kezdésekor ötnél kevesebb előadó van jelen, az OTDT Szabályzata szerint a tagozat nem tartható meg, tehát FELTÉTLENÜL számítunk a jelenlétükre, hogy ez ne fordulhasson elő.

A konferencián az előadások 15 percesek lesznek, ezt követi a 10 perces diszkusszió/szakmai vita. Azaz (ha nincs technikai fennakadás) kb. 25-30 percenként követik egymást az előadók. Az előadások sorrendje a honlapon közöltek szerint zajlik. Ha valakinek közben megszakad az internet kapcsolata, (kiesik a rendszerből) akkor pár percig próbáljuk helyrehozni a kapcsolatot, de utána a soron következő előadó lép előbbre és a kiesett előadó a szekció végén adhat elő (remélve, hogy addig sikerült helyreállítani a kapcsolatot).

A tagozati zsűrik többségében elkészítették a dolgozatok bírálatait (már csak 6 zsűritag véleménye hiányzik a 82-ből), így ezeket hamarosan elérhetővé tesszük Önöknek is. A bírálatokból, a Szekció Szabályzatának megfelelően csak a szöveges bírálatokat látják, a pontokat nem. Kérem Önöket, hogy a bírálatokat nézzék át, fogadják úgy, ahogyan készültek (jobbító szándékkal) és ha szükséges, a vitában reagáljanak rá. A dolgozatok előadásában (a 15 percben) nem kell külön reagálni a bírálatokra, ám ha jónak látják, egyes elemeit beépíthetik az előadásba. (Ez csak egy opcionális lehetőség, az előadás semmiképp ne a bírálatokra adott válaszokról szóljon! Az elvégzett munkát és a legfontosabb eredményeiket mutassák be.)

Az előadásaik ppt-jét a tagozat előtti nap 12 óráig kérjük feltölteni a Coospace-be. Erre azért van szükség, mert ha bármi gond lenne a saját megosztásukkal, akkor a tagozati segítők is meg tudják osztani az előadást, így lehetőséget adva arra, hogy ilyen esetben is bemutatható legyen a dolgozat. Ennek részleteit később jelezzük.

Végezetül hadd jegyezzem meg, hogy nagyon várjuk Önöket „Szegeden”! Tudjuk, hogy mindannyian nagyon sok munkát fektettek a TDK-ba és itt az ideje, hogy ennek a jutalmát is learathassák! Bár az online forma nem ugyanazt a hangulatot jelenti, mint a személyes jelenlét, reméljük, hogy jó élményekkel távoznak a „virtuális Szegedről”. Hallgassák meg más szekciók előadásait is, vegyenek részt minél több közösségi programunkon, legyenek aktív részesei a TDK életérzésnek!

Szép napot és jó felkészülést kívánok mindenkinek!


Bajmócy Péter, ügyvezető titkár

Közösségi média